Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Bildsvit från Gunillaberg.

Jag tillbringade några timmar på 
TAGE ANDERSENS
Gunillaberg,
Nationaldagen 2012.

Jag är väldigt förtjust i hans konst. Han arbetar mycket i järn och trä och och det är en fantastisk kombination. Jag rekommenderar verkligen ett besök där för den som inte redan har varit där och har du redan varit där, gör som jag, åk dit en gång till:-)
(Glöm inte att klicka på bilden så blir den större;-)

Utomhus



















Dessa fina vaser fanns till försäljning i butiken!

Inomhus



Tage Andersen himself





Djuren



Det gick höns och tuppar och andra djur och span-
kulerade bland alla besökare. Ett trevligt inslag.

I orangeriet kunde man ta sig en fika.
 Här en karamelliserad bulle och kaffe.


Länk till Gunillaberg

1 kommentar:

  1. Vilken underbar konst, jag gillar det lite ovanliga gjort av ting man inte anar kunde bli något överhuvudtaget..Jag han en son som gör lampor av ALLT han får tag i, det är så kul.. Ha en fin dag fr Wendela

    SvaraRadera