Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Uppladdning.....


Jag har ju anmält mig till UT-milen så då gick jag en långpromenad i eftermiddags, utrustad med stavar och kamera. Det går ju inte fort att gå när man ska fota också, men det blir så mycket roligare.
Nu börjar vallen gro och grönska.

Idag gick jag en annan runda och då
kom jag förbi denna fina skylt
.


Vårblommor som signalerar,
men jag vet inte vad de heter.

Sämsjön.

Det är något särskilt med en
 mossbelupen stengärdsgård.



Första sädesärlan i min trädgård hade flugit upp
på taket och satt och kvittrade som om den
ville tala om att "nu är jag här igen".
Välkommen kära sädesärla!

4 kommentarer:

  1. Jag vill också gå på promenad i Gällstad !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Irjoh: Det är klart att vi ska gå på promenad i Gällstad;-) Nästa gång du kommer hit,typ!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack,Sune, det är alltid roligt med lite "feedback" ;-)

      Radera