Summa sidvisningar

söndag 1 april 2012

1 år har gått.....

I morgon, den 2 april, är det ett år sen som jag startade min blogg. Uppenbarligen var jag på Botaniska då eftersom kortet är taget där! Innehållet i bloggen har varit blandat under  året. Mest har det handlat om min trädgård men även delar av min familj och mitt liv har fått komma med ibland. Det är kul att så många har varit inne och kollat och jag hoppas naturligtvis att att ni som har kollat kommer att fortsätta med det och att det kanske till och med tillkommer några nya!
Gott nytt bloggår önskar jag er:-)


Mitt första blogginlägg



Det här med att starta en blogg har jag 
länge gått och grunnat på och nu äntligen blir det av.
 Antagligen kommer bloggen  att handla 
mycket om min trädgård och lite annat som
 händer i min närhet. Första bilden är från
 Botaniska förra helgen där denna underbara 
syn uppenbarade sig. 
Ha en härlig lördagskväll för det tänker jag ha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar