Summa sidvisningar

fredag 2 december 2011

Pepparkaksbak

Ett av mina "måsten" är att pepparkaksdegen ska vara hemmagjord.Ingen köpt pepparkaksrulle hos mig inte;-) Men hur mycket deg blev det egentligen? Den blev ju enormt stor! Jag kommer att ha att göra hur länge som helst och vem ska äta upp alla dessa pepparkakor? Fick en idé att jag kanske skulle bjuda in vänner och bekanta att få komma och baka pepparkakor här i mitt juliga hus???? Skulle nå'n nappa på  det så hör av er till mig;-)



Pepparkaksdegen är färdig. Ska bara
 ligga till sig i kylskåpet tills i morgon.
Sen var det alla 100 pepparkaksmåtten. 
Hur kommer det sig att jag har så himla många?
 Ja den frågan kan man ju fundera på! 
(Leo & Linn  tycker i alla fall att det är roligt när vi 
bakar attdet finns så många olika mått att välja mellan.)
2010.
Linn bakar pepparkakor.....


......och Leo

Färdiga resultatet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar