Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2011

2 buketter, 1 par små sandaler och en Don Pedro

BUKETT 1


Jag plockar gärna in en bukett från trädgården som 
jag njuter av så länge den varar. Stjärnflocka
 och grässtrån i en ljuvlig kombination.

BUKETT 2

Den här underbara buketten fick 
jag idag på vår Midsommarfest på jobbet.

Linnéas födelsedagssandaler som hon 
ska ha nu när hon just nu har lärt sig gå.


.....och så Don Pedron!
En bloggkompis skrev för ett tag sen att hon
 KOKAR 
sitt kaffe och då kan jag berätta jag att jag använder Don Pedro.
När jag får besök är det alltid någon som utbrister:
 "Åh, en så´n där hade vi också när jag växte upp."
Jag tycker att det blir väldigt gott kaffe i den.

1 kommentar:

  1. Tycker också det är så fint med plockade buketter, från trädgård eller från promenaden.

    Ja, just det :-) Don Pedro kommer jag också ihåg ifrån när jag var liten.

    Ha en fortsatt skön midsommarhelg. // Lissen

    SvaraRadera