Summa sidvisningar

lördag 25 april 2015

Fotomaraton 2015

Idag har jag deltagit i Fotomaraton här i Alingsås. Man får 4 timmar på sig och 10 motton att klura på. Precis när jag skulle börja fota kom  regnet men det avtog och försvann helt.
Mottona var: Tak, liten, skägg, blomma, svag, rörelse, flaska, gård, gräns och repetition. Jag gick omkring i den vackra våren och började. Några motton var svårare än andra, men väldigt kul. Här är några bilder från dagen, dock inte tävlingsbilderna.



Vem har sagt att gult är fult??

1 kommentar:

  1. Hej Irma! Vill bara fråga dig vad du kommer ihåg om Faster Agda som bodde bortanför Min mormor Hulda vid en plan nere vid sjön i Näset. Hennes stora hus låg på en höjd där.Vi kallade henne för faster men vi vet inte riktigt om hon var vår faster..Om du vet nåt så skicka gärna svar till min mail wendela18@gmail.com . Tack på förhand från Inger Berg (Nu Wendela)

    SvaraRadera