Summa sidvisningar

lördag 10 januari 2015

Bomullsfabriken, NÄÄS

NÄÄS fabriker

Just nu viner stormen Egon utanför knuten så vad kan då vara bättre än att sitta vid datorn och göra ett blogginlägg?? Jag väljer det i alla fall ;-)
Igår åkte jag och syster I nr 3 till NÄÄS för att kolla vad som erbjöds på området. Vi kom direkt in i en stor affär som sålde kläder och lite annat smått och gott. Vad som fångade mig mest var deras snygga inredningsdetaljer och som av en händelse hade jag slängt ner min kamera i ryggsäcken. Kameran ska ju alltid vara med, eller hur??
Vi botaniserade ganska länge och syrran gjorde några inköp. Vi hade tänkt ta en fika också men då var det bara 20 minuter kvar tills det stängde så det blev Nygrens i Alingsås istället, inte fel det heller. 
(Om du vill få större bild klickar du bara på bilden)



Tomma lådor kommer nog att fyllas med
 snygga välskräddade skjortor i vårliga pasteller
.

Både stolen och resväskan skulle jag vilja ha.







Nyårsfesterna är ju över för denna gången
 men det kommer ju ett nyår till vad det lider....
Dajmkaka på Nygrens, den var supergod;-)


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jättefin affär. Snygg inredning. Trevlig personal. Hoppas varorna jag köpte blir till belåtenhet. Det får vi säkert höra på måndag

    SvaraRadera