Summa sidvisningar

lördag 22 juni 2013

Hemma hos Petra Hallberg


Under hela våren har Petra haft inspirationskvällar hemma hos sig och jag och två kollegor var med under en sådan kväll. Petra visar vad vi kan använda för krukor och blommor! Jag som gillar att fota gick omkring både ute och inne och här kan ni se några av korten.

Gå gärna in på Petras blogg och titta:http://petrahallberg.blogspot.se/

De två första bilderna är trappan från huset sett
från två olika håll. Väldigt snygg tycker jag. 


Marschallhållare som också kan användas
 till att ha blommor i.


Barnen har också få sitt, bl.a.  en härlig
gunga och en sandlåda.

Uterummet, byggt av överblivet material.











Badtunnan




Supergott bröd som serverades till sparrissoppan.




Lampskärmen som jag kommer att "apa efter".


Två jättefina lite annorlunda mattor. 

I garaget där Petra har sitt material.

Lägg till bildtext



Skottkärran och spaden, som alltid står redo. Vilar sig lite just här med vackra blommor.


2 kommentarer:

  1. Hej Irma!!
    Det ser jättebra ut, han du ta såå mycket bilder..?
    Lycka till med nystarten...Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! Kom över denna bloggen då jag är på jakt efter marschall hållare. Kan jag komma över de här svarta någonstans:)

    SvaraRadera