Summa sidvisningar

torsdag 20 juni 2013

En lisa för själen

Nyckeln till Prästakvarnen är gigantisk. Jag
gillar nycklar, de kan både öppna upp och stänga till.

 Låset är så vackert.

.......och så själva Prästakvarnen.......
satt där häromkvällen med en god vän och vi
pratade gammalt och nytt.Åt lite räkor
och njöt av den underbara kvällen.....

Cyklandes, på väg till mitt tillfälliga boende, fick jag
 se dessa vackra moln....måste stanna igen,
hoppa av cykeln och fota.....

Asken, som ännu inte drabbats av
askskottsjukan, står mellan huvudbyggnaden
och lilla stugan, som jag hyr nu tre
veckor innan jag blir Alingsåsare på riktigt.


Tog en tur på den lånade cykeln och tittade mig omkring.
Fick se en fjäril som satte sig på ett strå. Måste hoppa
 av cykeln igen och fram med kameran...

I någon av de här platserna har jag mitt tillfälliga
boende, närmare bestämt till den 5 juli!
Vilken tur jag hade som fick bo just där.



......och detta är utsikten från köksfönstret......
jag känner mig privilegierad faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar