Summa sidvisningar

söndag 29 maj 2016

Mors dag 2016

Idag, på Mors dag,  råkade jag befinna mig hos min ene son och hans familj och då passade de på att ge mig kaffe på sängen och till och med tårta. Vi åt en god frukost tillsammans och sen körde jag Rebecka till tåget. När jag tittade i min ryggsäck stack det upp en liten vild bukett. Är det det som kallas vardagsöverraskningar??
På vägen hem stannade jag till och hälsade på min kärdotter och de tre barnbarnen. Numera är jag begåvad med fyra barnbarn som jag är enormt stolt och tacksam över!






Pionen i Kärrbogärde var fantastisk.


Syns myran??

Idyllen



4 kommentarer:

  1. Du är en sån söt Mor, Irma.
    Tack för att du tog med mig till Näsduksträdet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är då sannerligen värd att firas Kärmor :)

    SvaraRadera