Summa sidvisningar

torsdag 26 juli 2012

Trädgårdsföreningen IRL

På våren2008 åkte jag och ett gäng okända människor till Brighton för att förkovra oss i engelska. En av deltagarna var Anette. Vi blev indelade i olika grupper så vi hade inte så mycket kontakt under vistelsen i Brighton, förutom vid några  tillfällen. Jag kommer ihåg att Anette ofta satt vid datorn och bloggade, vilket var helt nytt för mig. Det dröjde ganska länge innan vi hittade varandra på Facebook. Där såg jag hennes inlägg på bloggen och blev intresserad. Vi är båda förskollärare, gillar att fota och bestämde att det skulle vara kul att träffas "In Real Life". En blåsig, solig dag i somras var det då dags. Jag skulle passera Göteborg och Anette var där och hälsade på barn och barnbarn. Var passade bäst att träffas?? Jo vi gick till Trädgårdsföreningen! Pratade, fotade och fikade. Ett mycket trevligt återseende!
Skickar med några foton från Trädgårdsföreningen!




Lissen To















2 kommentarer:

  1. Så trevligt du skriver om vårat möte i Brighton och om att man kanske inte blir vänner till att börja med, men plötsligt så händer det :-)

    Jo det var en fin plats att mötas igen, trevligt samtal, gott fika och allt det vackra inne på Trädgårdsföreningen.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder Irma...Tänk att det aldrig är försent att möta nya vänner...Tack för titten förresten...Wendela

    SvaraRadera